3 września 2010

Bo Przecież Nikt Nie Obiecywał Nam, Że Będzie Łatwo.


O.S.T.R- Track 12 To zabójstwo.
Nie sądziłam, że Adam zdecyduję się na właśnie ten kawałek.

Przyznam, że jak dla mnie to jeden z najmocniejszych tracków znajdujący się na ukrytej.

Poruszająca treść, a do tego wszystkiego autor serwuje nam miażdżącą wizualizację.

Kiedy zobaczyłam Adama zmartwiłam się.
Nie jest w dobrej formie fizycznej, wygląda niezdrowo.
Może w spekulacjach na temat jego stanu zdrowia jakie krążyły po sieci w ostatnim czasie jest jakieś ziarnko prawdy?
Jeżeli chodzi o klip to naprawdę bardzo surowy, czego głównym dowodem jest mimi
ka twarzy artysty. Widzę pewnego rodzaju smutek, swoistego rodzaju rozgoryczenie.
To bardzo osobisty track.
Na kilometr czuć Ostrowski styl.
Wysublimowana Prostolinijność.

Wielkie brawa za użycie szkieł powi
ększających.
Faworyt?
Oczywiście Przecudowny Synek Adama.

N
ie ukrywam, że kiedy po raz pierwszy odpaliłam klip moje ciało pokryło się gęsią skórką, a z oczu popłynęły łzy.


.Bo Przecież Nikt Nie Obiecywał Nam, Że Będzie Łatwo.


1 komentarz:

  1. popieram Cię! w stu procentach. Ten kawałek miażdży.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń