28 sierpnia 2010

Nikes On My Feet.


Maca Millera odkryłam kilka miesięcy temu.

Pamiętam obłęd związany z kawałkiem ,,Got A Clue'', który do dzisiejszego dnia rozbrzmiewa w moich głośnikach.
Zafascynowana Millerem zabrałam się za ściąganie MixTejpów, które Mac udostępnił na swoim oficjalnym Majspejsie.

Od tamtej chwili zaczęło się wielkie przesłuchiwanie.

Z każdym następnym trackiem zakochiwałam się w twórczości Pana z Pensylwanii.
Dźwięki idealne dla ludzi stroniących od gangsterskich klimatów, złotych zębów i łańcuchów.

Mac jest monumentalnie utalentowanym siedemnastolatkiem.

Nie dość, że dobrze się chłopaka słucha to jeszcze patrzy się na niego z wiel
ką przyjemnością.
***
Dosłownie przed sekundą trafiłam na Nikes On
My Feet.
Płonę!






Sprawdzajcie To!

3 komentarze:

  1. hej:)) mogłabyś podac myspace tego typa?
    byłabym wdzięczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dźwięki idealne dla ludzi stroniących od gangsterskich klimatów, złotych zębów i łańcuchów. - haha czyli jestes moim przeciwienstwem, bo ja uwielbiam gangsterskie klimaty ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. prawie zawsze trafiasz w mój gust muzyczny, podziwiam Cię za szukanie czegoś nowego, nie idziesz na łatwiznę jak większość społeczeństwa. oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń