16 lutego 2012

Plejlista.




Po komentarzach, które regularnie umieszczacie tu i ówdzie wnioskuję iż moje muzyczne podsumowania cieszą się zainteresowaniem.

Ostatnio zaliczyłam chwilowy impas, ale postaram się to zmienić. 
Dzisiejszy wpis tworzony na bardzo szybkich obrotach, ponieważ gdzieś tam w kącie pokoju leży książkowa wiedza, którą muszę przyswoić.
Wrzucam wszystko to co na chwilę obecną hula w głośnikach bądź słuchawkach, które notorycznie giną w niewyjaśnionych okolicznościach :)
Szybkie, dźwiękowe zestawienie ode mnie.

1. Bendżi feat. Manifest- Jesteśmy Tu
2. Chris Brown feat. Tyga- Regular Girl
3. DJ Fresh feat. Rita Ora- Hot Right Now
4. Wiz Khalifa-Pittsburgh Sound
5. Lilu- Boje Się
6. Lilu-To będzie długa noc
7. Jay-Z & Kanye West - Niggas In Paris
8. Drake- The Real Her
9. Drake- Underground Kings
10. Drake- We'll Be Fine
11. Kręcioł- Miejski Krajobraz
12. Rena- Dlaczego Robię Hip Hop
13. Sokol i Marysia Starosta- Znajdziemy Się (White House Remix)
14. Ras - Nie Słyszę Co Mówisz Mi
15. Ten Typ Mes- Mój Świat

Na Dobry Początek Po Chwilowej Przerwie.
Big Up Mordeczki.

4 komentarze:

  1. Polecam sprawdzenie nowego VNM'a i płytki Etenszyn: Drimz Kamyn Tru ;) pewnie Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie jakieś utwory mistrza Adama ??;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bendżi? słyszalam, ze wspieralas b.r.o. w jego poczynaniach , co akurat strasznie popieram. Bendżi to jak dla mnie poziom plejerów i innych takich, czyt. dno.

    OdpowiedzUsuń
  4. BENDŻI?! serio?

    OdpowiedzUsuń