29 grudnia 2011

My Music.




Po chwilowym impasie, wracamy do mojej muzycznej kanciapy. 
Wielkimi krokami zbliżamy się do podsumowań zamykających rok 2011, również tych muzycznych. Zapewne i ja uraczę Was własnym. 
Odchodzący rok ''wydał'' na świat liczne potomstwo, w postaci lepszych i gorszych płyt, dobrych i beznadziejnych klipów, na których temat mam zamiar się nieco bardziej po rozwodzić- w najbliższym poście.

Dzisiaj zupełnie na szybko pcham w eter kilka dźwiękowych smaczków.
Lista bogata w gatunki.

Sprawdzajcie!

1. Childish Gambino - Heartbeat (Violin Cover)
2. Flight Facilities - Crave You (Adventure Club Dubstep Remix)
3. Mac Miller - PA Nights
4. Penguin Prison - The Worse It Gets (Starsmith Remix)
5. Robyn - Dancing On My Own
6. Voltage - All Night
7. 2cztery7- Slow Motion
8. Szuwar - Mój Przystanek
9. Mac Miller - Of The Soul
10. HuczuHucz - 36,6

Bless & Bounce.


2 komentarze:

  1. a co z ASAP Rocky - LiveLoveA$AP, Ep Ghostpoet, BadBadNotGood - BBNG. poleciałas po strasznych standardach.Warto czasami warto poszukac w mniej znanych wydawnictwach, bo omija sie ogrom dobrej muzyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami tutaj zaglądam, ale dopiero wczoraj sprawdziłam kawałki, które tutaj polecasz. Nie spodziewałam się, że Szuwar do tego stopnia zawładnie moją głową, mogę Ci tylko podziękować :)

    OdpowiedzUsuń