2 października 2011

Tygodniowe Top 10.




***

W tym tygodniu dokopałam się do przedobrych kawałków. Odbiegłam nieco od rapu, aby uniknąć zamknięcia się na jeden gatunek muzyczny. Na miano perełki w tym tygodniu z całą pewnością zasłużył Maverick Sabre, jeżeli ktoś nie kojarzy to jak najprędzej powinien sięgnąć po repertuar tego pana. Poza tym pojawia się niesamowity, o dziwo damski wokal.
Konkretniej mówiąc electropopowy band- The Good Natured.
Oczywiście na tym nie kończy się moje notowanie, z resztą sprawdźcie sami.


Pobudzajcie Synapsy.

***
1. The Hundred In The Hands - Pigeons
2. The Good Natured - Skeleton
3. The Good Natured - Be My Animal
4. Rihanna - We Found Love
5. Professor Green Monster
6. Maverick Sabre - Let Me Go
7. Maverick Sabre - Sometimes
8. Lupe Fiasco - Coming Up
9. La Roux - Reflections Are Protection
10. Foster The People - Pumped Up Kicks


4 komentarze:

  1. Wow!! poznalas The Hundred In The Hands!
    jestes super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy już przesłuchałaś Professora Greena i właśnie Mavericka Sabre, ich kawałek 'Jungle', jak dla mnie niesamowity, no i połączenie obydwu panów niezwykle trafne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej 1

    Super blog !

    Zapraszam do mnie :

    diary-of-alice13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń