14 maja 2011

Smutne Realia.

Odchamiłam się i choć obiecałam sobie, że nie napiszę- właśnie stukam w kalawiaturkę. To nieważne, że jutro rano moje powieki będą wyjątkowo ciężkie. Mój ulubiony nocny klimat umila mi Schokolade Feine Weisse Crips.
Męczy mnie sytuacja w której obecnie się znajdujemy. Każdą cząstką siebie czuje jak źle się dzieje. Widzę te nasze powykrzywiane uśmiechy, słyszę te tak naprawdę nic nie warte słowa- wypowiadane w bezmyślny sposób każdego dnia.
Każdy żyje własnym życiem i my też wzięłyśmy się na sposób całej, szarej masy. Powiedz mi gdzie się podziała nasza wyjątkowość ? Gdzie jest to za czym jeszcze niedawno skoczyłabym w ogień ?
To wszystko ulotniło się z czasem. Czy zagubiło się w przestrzeni już na zawsze?
Zaczęłam dostrzegać dzielące nas różnice. Widzę jak dwa identyczne światy w jednej sekundzie popadają w skrajną inność.
Czuję falę obojętności jaka uderza we mnie coraz silniej, z minuty na minutę.
Zaczyna brakować zainteresowania, chęci, energii, zaangażowania itp. Bywały podobne momenty w których czułam jak wymykasz mi się z posiadania. Teraz czuję, że uciekasz na dobre...

10 komentarzy:

  1. Na prawdę pięknie piszesz. Mam nadzieje, ze z biegiem czasu wszystko się ułoży ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. co się stało kochana ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. chodzi o panią H.?

    OdpowiedzUsuń
  4. miej siłę, bo bez niej stracimy wszystko. siebie. pozdrawiam i głowa do góry

    OdpowiedzUsuń
  5. tak to już jest. ludzie pojawiają się w naszym życiu i odchodzą. zaczynamy po prostu dostrzegać różnice, których kiedyś nie byliśmy w stanie dojrzeć. wydaje mi się, że to kwestia dojrzałości. rzeczy, które kiedyś sprawiały radość robiąc je wspólnie, dziś tracą sens. to przykre, wiem z autopsji. osoba, która była najbliższa memu sercu przez 10 lat, momentalnie stała się dla mnie mało ważna. szukam powodu, obwiniam samą siebie, jednak nie można robić niczego na siłę...
    pozdrawiam Sandro. moniiii

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak wartościowe komentarze trzymają mnie tutaj, Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak wartościowe komentarze trzymają mnie właśnie tutaj! :* Dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. przedluzlaas wlosy?

    OdpowiedzUsuń
  9. hej :* super blog!!!
    zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do nagrody Sunshine Award! :) Więcej u mnie.

    OdpowiedzUsuń