3 grudnia 2010

Sny Na Jawie.




Bo Kocham Takie Piątkowe Wieczory.

Spokojnie zasiadam przed swoim pudełkiem, przyświeca mi lampka, obok mnie szklanka mleka tak na lepszy sen.
Wertuję strony, co róż odpalam nowe zakładki, wystukuję, wyszukuję i nagle...
MAM!


W.E.N.A i
Rasmentalism Śnią Na Jawie.
Brakuje mi słów, znowu udało im się trafić w samo sedno, a przede wszystkim dotrzeć do moich uszu, posmyrać je, oczy uraczyć obrazkiem.

Jest tak jak lubię prosto, przejrzyście, lekko, z efektem mojej ulubionej ,,Alfy,, i jak zawsze elegancko.
Nie potrzeba błysku, piękno tkwi w wiecznie wysublimowanej prostocie.
Dla mnie to Ah i Oh.

Najlepszy Track Z Dużych Rzeczy Ubrany W Wizualną Formę.


Zdecydowanie Mój 1# Nie Tylko W Ten Piątkowy Wieczór.

WuDoE
<3


''Zanim Noc Się Nad Miastem Zacznie
''
''Przymrużę Powieki I Na Zawsze Zasnę''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz